حسابداری در منزل | چگونه کار حسابداری در منزل پیدا کنیم| حسابداری دورکاری

شاید این موضوع برای شما هم جالب باشد اگر بدانید نیمی از حسابداران ایران به صورت دورکاری مشغول فعالیت هستند و از این راه توانسته اند به موفقیت های شغلی بالایی برسند. یکی از ترند ترین موضوعات برای کسب درآمد در حوزه های شغلی مختلف، حسابداری در منزل بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این صفحه راه هایی که میتوانید به صورت یک فریلنسر حسابداری کسب درآمد کنید را به شما بگوییم.

همین اول ماجرا میخوام بهت بگم اگه هنوز حسابداری رو به صورت حرفه ای بلد نیستی و تو بخش هایی لنگ میزنی اول رو مهارت هات کار کن تا بتونی حرفی برای گفتن داشته باشی و بتونی پروژه های قوی بگیری. هم میتونی از فیلم هایی که به صورت رایگان در سایت های ایرانی و خارجی قرار گرفته استفاده کنی.

حسابداری در منزل

یکی از دغدغه های دانشجویان حسابداری این است که بعد از اتمام درس شان شاید نتوانند شرکت حسابداری معتبری پیدا کنند که در آن مشغول به کار شوند و نیاز به سابقه کاری زیادی دارند برای آن که بتوانند در شرکت های معتبر فعالیت کنند.

بیکاری یکی از معضلاتی است که همیشه ذهن جوانان را به خود درگیر کرده و همه به دنبال راهی برای رهای از این افکار هستند اما سوالی که همیشه از دانشجویان و کارجویان میپرسم این است که آیا واقعا کار نیست؟

به نظر من به تعداد آدم های روی زمین راه برای کسب درآمد و مشغول شدن به یک حرفه است فقط کافیست کمی خلاق باشید و متفاوت فکر کنید.

چرا باید بری شرکت و یا یک محل کار ثابت و کار کنی؟ نمیتونی با مهارت هایی که داری کسب درآمد کنی و حتی ارتقا شغلی پیدا کنی؟ همیشه دوست داری کار های ثابتی رو انجام بدی و پشت یک میز و صندلی ثابت بشینی و تو ساعت های ثابت بری سرکار و بیایی؟ مهمتر از همه واقعا دوست داری همیشه یک درآمد ثابت داشته باشی؟؟؟

یکی از راه هایی که همیشه به دانشجویان و کارجویان میگم اینه که چرا تو خونه کار نمیکنی؟ حسابداری در منزل یکی از راه هایی است که میتوانید خیلی راحت پروژه بگیرید و کسب درآمد بالایی از آن داشته باشید.

فقط کافیه به این کار علاقه داشته باشی. اگه علاقه داری همه چی تمومه!

حسابداری دارای بخش های مختلف هست و شما میتوانید در هر حوزه که علاقه دارید و بازار کار بهتری دارد مهارت پیدا کنید و به راحتی پروژه دریافت کنید و به درآمد های بالایی برسید.

حسابداری در منزل

چگونه حسابدار دورکار شویم

خب تا اینجا متوجه شدیم راه های زیادی برای کسب درآمد در حوزه حسابداری وجود دارد و شما میتوانید حتی در خانه و بدون محدودیت زمانی و حقوقی نیز کسب درآمد از این راه داشته باشید. اما سوالی که مطرح میشود این است که چگونه حسابدار دورکار شویم؟

در این بخش میخواهیم یک نقشه راه به شما بدهیم تا به راحتی بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید و در مدت زمان کمتری به موفقیت مالی دست یابید.

اگر در اواسط مراحل فریلنسری حسابداری هستید میتوانید با طی کردن سایر مراحل به سرعت درآمد خود را چندین برابر کنید.

  • مرحله اول : کسب مهارت و یادگیری حسابداری از پایه

پس لطفا از همین ابتدا تمام بررسی های لازم را انجام دهید و علاقه خود را به این حوزه پیدا کنید و مطمئن شوید که به کار حسابداری در منزل و به صورت دورکاری و یا به صورت کارمندی علاقه مند هستید.

چگونه حسابدار دورکار شویم
  • مرحله دوم : منابع یادگیری معتبر پیدا کنید

خوش بختانه و یا متاسفانه با یک جستجوی ساده برای آموز ش حسابداری صفر تا صد با نتایج زیادی در بستر اینترنت مواجه میشوید. خوش بختانه از این نظر که منابع اطلاعاتی نامحدود هستند و شما میتوانید با تحقیق بهترین منبع را پیدا کنید اما متاسفانه را از این بابت گفتیم که به دلیل زیاد بودن منابع یادگیری باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن مرجع آموزشی معتبر کنید و همین امر میتواند شما را در مسیر دلسرد و سردرگم کند.

بهترنی منبع آموزشی که ما میتوانی به شما معرفی کنیم سایت یوتیوب است. شما میتوانید در این سایت هر آموزشی را به صورت صفر تا صدی پیدا کنید و مرحله به مرحله تا حرفه ای شدن پیش روید.

  • مرحله سوم : آموزش به ترتیب و مرحله به مرحله حسابداری

شما باید برای آموزش صبر داشته باشید و تمرینات مستمر انجام دهید و تمرینات خود را به صورت به ترتیب و مرحله به مرحله پیش ببرید. قدم های بزرگ برندارید و سعی کنید آهسته و پیوسته به سمت هدف حرکت کنید.

  • مرحله چهارم : محک زدن مهارت های حسابداری

خب بعد از اینکه یادگیری رو به اتمام رساندید زمان محک زدن مهارت هایتان رسیده. راه های زیادی وجود دارد که ما باز هم فکر همه جا را کرده ایم و شما را در هیچ مرحله ای تنها نگذاشته ایم.

  • مرحله پنجم : دریافت پروژه حسابداری

سایت های زیادی هستند که کار معرفی حسابدار دورکار به کارفرما را انجام میدهد و شما میتوانید به راحتی در این سایت ها ثبت نام کنید و به عنوان یک فریلنسر حسابداری مشغول به کار حسابداری در منزل شوید.

چگونه کار حسابداری در منزل پیدا کنیم

انواع حسابداری در منزل

روش های مختلفی برای مشغول شدن به کار حسابداری در خانه وجود دارد و شما میتوانید بر اساس علایق خود یکی را انتخاب کنید:

  • دورکاری حسابداری به صورت تمام وقت
  • دورکاری حسابداری به صورت پروژه ای
  • همکاری تمام وقت با شرکت به صورت دورکاری و دریافت پروژه های خارج از شرکت

به این ترتیب شما میتوانید بدون آن که هزینه های زیاد رفت و آمد برای کسب درآمد در حسابداری را متحمل شوید یکی از انواع کار حسابداری در خانه را انتخاب کنید و درامد خود را بهبود بخشید.

مزایا و معایب حسابداری دورکاری

بالاخره هر کاری مزایا و معایب خاص خودش را دارد و شما نمیتوانید کاری را پیدا کنید که سراسر عیب و یا سراسر سود باشد.

  1. مهمترین مزیت حسابداری در منزل این اس که شما محدود به ساعت کاری خاصی نیستید و میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز کار را پیش ببرید.
  2. دیگر مزیت دورکاری حسابداری این است که شما باید در مدت زمان معینی کار را تحویل دهید و این شما هستید که میتوانی برای روند انجام کار برنامه ریزی کنید و حتی کار را سریع تر تحویل دهید و پروژه بعدی را دریافت کنید.
  3. دیگر مزیت این کار این است که شما هزینه های مربوط به رفت و آمد را نمیپردازید و به این ترتیب صرفه جویی در هزیه ها صورت گرفته و به کاهش آلودگی هوا نیز کمک میکنید و از نظر مالی برای شما نیز به صرفه تر است.
  4. دریافت حقوق از کارفرما های مختلف و بهبود درآمد از دیگر مزایای حسابداری دور کای است.
  5. تنها با یک سیستم میتوانید در هر کجا حتی در مسافرت کار خود را انجام دهید.
  • از معایب حسابداری در منزل این است که میزان پروژه هایی که دریافت میکنید نامعلوم است. به این ترتیب ممکن است شما در بازه زمانی زیادی کاری برای انجام نداشته باشید و ممکن استبه یک باره تمام پروژ|ه ها به شما سپرده شود.
  • نامعلوم بودن درآمد از این راه از دیگر چالش های حسابداری دورکاری به صورت فریلنسر است. شما نمیدانید قرار است ماهیانه چه درآمدی داشته باشید. اما این اطمینان را داشته باشید اگر در کار خود حرفه ای باشید میتوانید درآمد بالاتری نسبت به کارمندی داشته باشید.
  • اگر شخصیتی دارید که مدام باید کار شما مورد نظارت قرار بگیرد وگرنه نسبت به کار سرد میشوید شاید این نحوه کارکردن چندان مناسب تیپ شخصیتی شما نباشد.

سوالات متداولچگونه در حسابداری در منزل موفق شویم و درآمد بالای داشته باشیم؟

شما باید به ترتیب مسیر موفقیت در حوزه حسابداری دورکاری و یا حسابداری در خانه که در مقاله گفته شده را طی کنید. ابتدا علاقه خود را پیدا کنید و به کسب مهارت از بهترین منابع آموزشی که در مقاله ذکر شده بپردازید و سپس با انجام تمرینات مستمر گفته شده به حرفه ای شدن خود کمک کنید و با تست مهارت های خود آمادگی خود را برای گرفتن پروژه حسابداری فریلنسر بسنجید.چگونه کار حسابداری در منزل پیدا کنیم؟

راه های زیادی برای این کار وجود دارد ولی در این مقاله به شما صفحه را معرفی کرده ایم که میتوانید اطلاعات و مهارت های خود را ثبت کنید و با کارفرمایان مختلف ارتباط برقرار کرده و پروژه های حسابداری درآمدزایی دریافت کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.