آموزش نصب نرم افزار هلو | نصب نرم افزار هلو روی ویندوز و اندروید

نرم افزار هلو از جمله نرم افزارهای حسابداری پر کاربرد است که امروزه نیاز بازار کار به این نرم افزار در حال افزایش است و با یادگیری این نرم افزار میتوان به سرعت جذب بازار کار شد و کسب درآمد بالایی داشت. در این مقاله میخواهیم صفر تا صد آموزش نصب نرم افزار هلو توصویری را برای شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی این نرم افزار پر کاربرد را نصب کنید.

آموزش نصب نرم افزار هلو

آموزش نصب هلو آموزش نصب نرم افزار هلو روی ویندوز ۷ و ۸  نصب نرم افزار هلو نصب نرم افزار حسابداری هلو

نصب نرم افزار حسابداری هلو یکی از ساده ترین کارهایی است که میتوانید انجام دهید زیرا این نرم افزار فارسی است و شما میتوانید در هر بخش که به مشکل برخوردید از راهنمای فارسی آن کمک بگیرید و ایراد را رفع کنید.

ما دراین بخش تصمیم گرفتیم آموزش نصب نرم افزار هلو روی ویندوز ۷ و ۸ را به صورت تصویریبرای شما قرار دهیم. اگر سوالی در هر بخش از آموزش نصب نرم افزار هلو داشتید میتوانید در بخش نظرات مشکل ایجاد شده را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

در آموزش نصب هلو به ساده ترین شیوه کافیست مراحلی که در این مقاله توضیح داده ایم را همراه با ما طی کنید.

دقت داشته باشید قبل از نصب هلو یک پرینتر روی سیستم خود نصب کنید و اگر سیستم شما پرینتر ندارد میتوانید یک پرینتر مجازی برای آن نصب کنید.

  • مرحله اول آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله شما باید ابتدا CD این برنامه را سی دی رام سیستم تان قرار دهید. این برنامه به صورت اتوماتیک مراحلی را طی میکند و پنجره Auto Run را برای شما نمایش میدهد.

برای آغاز نصب نرم افزار هلو دکمه شروع را بزنید.

آموزش نصب نرم افزار هلو
  • مرحله دوم آموزش نصب نرم افزار هلو

بعد از انتخاب گزینه شروع یک فرم در پنجره ظاهر میشود که در این فرم کلیه مواردی که نیاز است قبل از نصب برنامه مورد بررسی قرارگیرد را به اطلاع شما میرساند. در این مرحله نیازی نیست کار خاصی انجام دهید فقط گزینه نصب را در پایین صفحه بزنید تا نصب نرم افزار حسابداری هلو آغاز شود.

آموزش نصب نرم افزار هلو
  • مرحله سوم آموزش نصب نرم افزار هلو

بعد از آن که شما روی دکمه نصب کلیک کردید مواردی که در لیست مرحله قبل به شما نمایش داده شده بود مورد بررسی قرار میگیرد و اگر این موراد به درشستی روی سیستم شما نصب شده باشد برای مثال چاپگر نصب شده باشد یک علامت تیک در کنار آن اپ میشود.

زمانی که رد این مرحله نوبت به بررسی نصب قفل سخت افزاری میرسدیک فرم به شما نمایش داده خواهد شد. در این فرم شما باید نوع قفل سخت افزاری سیستم تان را معین کنید و با کلیک روی دکمه تایید وارد مرحله بعدی نصب نرم افزار حسابداری هلو شوید.

نحوه نصب نرم افزار هلو
  • مرحله چهارم آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله هر کدام از موارد نمایش داده شده در لیست مرحله 2 که به درست انجام نشده باشد با نمایش یک علامت ضربدر در کنارش مشخص میشود. اگر میخواهید مشکل ایجاد شده در هر بخش را رفع کنید باید روی گزینه ای که دارای ضربدر میباشد کلیک کنید و دکمه رفع مشکل را بزنید.

نحوه نصب نرم افزار هلو
  • مرحله پنجم آموزش نصب نرم افزار هلو

در صورتی که تمامی مواردی که برای نصب در مرحله قبل به شما نمایش داده شد رفع شود یک فرم نمایش داده میشود.

در این فرم شما باید موارد ذکر شده را مطالعه کنید و در صورتی که با موارد قید شده مشکلی ندارید باید گزینه “اینجانب با مطالب ذکر شده موافق بوده و از نسخه معتبر استفاده می‌نمایم” را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه دکمه بعدی فعال میشود وبرای طی کردن مرحله بعدی نصب نرم افزار هلو باید روی دکمه بعدی کلیک کنید.

آموزش نحوه نصب نرم افزار هلو
  • مرحله ششم آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله پنجره ای نمایش داده میشود که محل نصب نرم افزار حسابدرای هلو را از شما میپرسد و شماباید تعیین کنیدکه این نرم افزار در چه مسیری نصب شود. دقت داشته باشیدمحل نصب نرم افزار را درایوی به جز درایو ویندوز در نظر بگیرید.

آموزش نحوه نصب نرم افزار هلو
  • مرحله هفتم آموزش نصب نرم افزار هلو

اگر میخواهید مسیر نصب هلو را تغییر دهید میتوانید مانند عکس دکمه … را بزنید و در پنجره باز شده مسیر دلخواهتان را تعیین کنید.

آموزش نحوه نصب نرم افزار هلو تصویری
  • مرحله هشتم آموزش نصب نرم افزار هلو

زمانی که عملیات نصب در حال انجام شدن است یک فرم مانند تصویر زیر نمایش داده میشود و شماباید تا پایان زمان نصب منتظر بمانید.

آموزش نحوه نصب نرم افزار هلو تصویری
  • مرحله نهم آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله میتوانید مشخص کنید یک Shortcut از برنامه در Quick lunch قرار گیرد که دراین صورت میتوانید راحت تر به برنامه نصب شده دسترسی پیدا کنید.

آموزش نحوه نصب نرم افزار هلو تصویری
  • مرحله دهم آموزش نصب نرم افزار هلو

در صورتی که مراحلنصب به درستی طی شده باشد در این مرحله پیامی به شما نمایش داده میشود با این مضمون که عملیات نصب به پایان رسیده و شما باید سیستم را ری استارت کنید یا به عبارتی مجددا راه اندازی کنید تا بتوانید بدون مشکل برنامه را اجرا کنید.

آموزش نحوه نصب نرم افزار هلو تصویری

نصب نرم افزار هلو روی گوشی

خیلی از حسابدار های خواهان نصب نرم افزار هلو روی گوشی هستند و میخواهند در هر زمانی و با استفاده از کمترین امکانات از قابلیت های نرم افزار هلو استفاده کنند.

شرکت هلو یک نرم افزار حسابداری شخصی هلو برای اندروید منتشر کرده است که به حسابداران این امکان را میدهد که چک های پرداختنی را مدیریت کنند، درامد ها و هزینه ها را ثبت کنند، از هزینه ها و درامدها گزارش گیری کنند و سررسید چک ها را یادآوری کنند.

از دیگر قابلیت های نرم افزار هلو روی گوشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان درج وام به عنوان دریافت کننده و پرداخت کننده
  • تعریف کلیه اقساط وام به صورت سیستمی
  • امکان مقرر نمودن یادآوری برای اقساط به صورت دوره ای
  • امکان گرفتن خروجی اکسل برای وام و اقساط (اگر میخواهید کار با نرم افزار اکسل را نیز به صورت حرفه ای یاد بگیرید میتوانید وارد صفحه آموزش اکسل شده و فیلم های آموزشی رایگان ما را مشاهده کنید.)

دانلود رایگان نرم افزار هلو اندروید

برای آن که بتوانید به راحتی اقدام به دانلود رایگان نرم افزار هلو اندروید کنید در این بخش لینک دانلود این نرم افزار را قرار داده ایم.

نصب این نرم افزار در گوشی مانند سایر برنامه هاست و تنظیمات خاصی ندارد و میتوانید به راحتی از قابلیت های این نرم افزار در گوشی اندرویدتان بهره ببرید.دانلود

نصب نرم افزار هلو در ویندوز 10

نصب نرم افزار هلو در ویندوز 10 هیچ تفاوتی با آموزش نصب نرم افزار هلو روی ویندوز ۷ و ۸ که در قسمت بالا قرار دادیم ندارد و شما باید دقیقا همان مراحل را طی کنید.

اگر در نصب نرم افزار هلو در ویندوز 10 با مشکلی رو به رو شدید میتوانید در بخش نظرات مشل ایجا شده را مطرح کنید تا اساتید آموزش هلو آموزشگاه حسابداری آریا تهران در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و مشکل را رفع کنند.

مقالات مرتبط:

تولید در نرم افزار هلو

تعریف بدهکار و بستانکار در نرم افزار هلو

سوالات متداولنصب نرم افزار هلو در ویندوز 7 و 8 و 10 چگونه است؟

در این مقاله آموزش نصب نرم افزار هلو در ویندوز 10 و 7 و 8 را به صورت کاملا تصویری قرار داده ایم.آیا میتوان نرم افزار هلو را روی گوشی نصب کرد؟

نسخه های مختلفی از برنامه هلو منتشر شده است و شما میتوانید این نرم افزار را روی گوشی نصب کنید و از قابلیت های آن برای رسیدگی به امور حسابداری بهره ببرید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.