نرم افزار هلو چیست | مزایا و معایب برنامه هلو | کاربرد نرم افزار هلو در حسابداری

اگر از یک حسابدار بپرسید که بهترین نرم افزار حسابداری موجود در ایران چه می باشد قطعا یکی از گزینه هایی که به شما معرفی خواهد نمود نرم افزار هلو خواهد بود. بدون شک یادگیری این نرم افزار نیاز به یک آموزش خوب و بدون نقص دارید که ما سعی داریم در این مقاله از ابتدا تا پایان به اطلاعات شما اضافه نماییم و شما را با مزایا و معایب نرم افزار هلو اشنا نماییم و به شما خواهیم گفت که برنامه هلو چیست.

نرم افزار هلو چیست

حتما شما هم نام نرم افزار هلو را شنیده اید اما این سوال برای شما پیش آمده که نرم افزار هلو چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد.

با این که نرم افزار هلو در جهت انجام امور حرفه ای حسابداری طراحی شده است اما یکی از مهم ترین نقاط قوت آن این است که افراد غیر حسابدار نیز به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند و مخاطبین ازکار کردن با آن احساس رضایت دارند.

این نرم افزار مورد استفاده در فروشگاه ها و شرکت ها و تولیدی ها می باشد و از امکانات متعدد آن می توان به صدور فاکتور و اعلام سررسید چک ها و استفاده آسان برای تمام کاربران اشاره کرد.

همه این خصوصیات در کنار هم این نرم افزار را تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری نموده است.

اگر میخواخید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه آموزش حسابداری رایگان و مشاهده فیلم های آموزشی رایگان در این صفحه مشاهده کنید و دانش خود را بدون پرداخت هزینه در این حوزه ارتقا بخشید.

نرم افزار هلو چیست

تاریخچه نرم افزار هلو

اگر میخواهید بدانید نرم افزار هلو چیست باید بگوییم شرکت سازنده، این نرم افزار را در سال ۱۳۷۷  به عنوان یک نرم افزار جامع و کامل و همین طور به عنوان اولین نرم افزار یک پارچه مالی تحت ویندوز ساخته است.

این نرم افزار در سه حالت فروشگاهی و شرکتی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که رشته مورد نظرتان را درست انتخاب کنید خواهید دید که این نرم افزار تا چه حد به شما در حسابداری کمک خواهد کرد ولی اگر رشته مناسب را انتخاب نکنید ممکن است مراحل اضافی را در سند زدن مشاهده نمایید.

بزرگترین حسن این نرم افزار سند زدن به صورت همزمان و اتوماتیک و استفاده راحت توسط هر کاربری حتی غیر حرفه ای و غیر حسابدار از آن می باشد. به دلایل فوق نرم افزار هلو امروز از پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری در ایران می باشد.

مزایا و معایب نرم افزار هلو

در این قسمت از مقاله به شما خواهیم گفت که چرا نرم افزار حسابداری هلو را انتخاب می کنیم.چ

مزایا نرم افزار هلونصب و راه اندازی آسان برنامه حسابداری هلواستفاده راحت از نرم افزار حسابداری هلوامنیت برنامه حسابداری هلوامکان گزارش گیری از برنامه هلو

معایب برنامه حسابداری هلو

نرم افزار هلو با داشتن مزایای فراوانی که قسمتی از آن ها در این مقاله ذکر شد دارای ترافیک کاری بسیار بالایی است.

همین ترافیک بالا موجب شده است که شرکت پشتیبانی کافی را برای کاربران نداشته باشد و همین موضوع تبدیل به یکی از معایب این نرم افزار شده است.

البته این شرکت در حال توسعه ی نمایندگی های فروش و در کنار آن پشتیبانی قوی تر از کاربران می باشد.

مزایا و معایب نرم افزار هلو

چرا نرم افزار حسابداری هلو را انتخاب کنم

تجربه فراوان این شرکت سازنده و سادگی در استفاده از این نرم افزار برای همه افراد حتی افراد غیر حرفه ای و سایر مزایایی که در قسمت قبلی این مقاله ذکر شد همه باعث شده است که این نرم افزار در میان کاربران مورد استقبال فراوانی قرار گیرد.

این که قابلیت های این نرم افزار برای هر شغلی متمایز عمل می کند و همین طور شامل تمام بخش های حسابداری بازرگانی، انبارداری، خزانه داری و تولید خصوصا به صورت یکپارچه است و اسناد و فاکتور های آن را به صورت همزمان صادی می نماید همه و همه دلیل انتخاب این نرم افزار می باشد.

انواع نرم افزار هلو

این نرم افزار با توجه به نوع فعالیت مشاغل به شکل های مختلفی از جمله فروشگاهی و شرکتی و اموزشی طراحی شده است که هر کدام از این انواع در سه حالت ساده و متوسط و پیشرفته ارائه می شوند.

حالا این شمایید که با توجه به حیطه شغلی خود باید تصمیم بگیرید که کدام یک از این برنامه ها را خریداری نموده و اقدام به نصب و استفاده از آن کنید.

انواع نرم افزار هلو حسابداری عبارتند از:

  • نرم افزار هلو شرکتی
  1. نرم افزار هلو شرکتی
  2. نرم افزار هلو فروشگاهی
  3. نرم افزار هلو صنعتی
  4. نرم افزار هلو تولیدی
  5. نرم افزار هلو تحت شبکه
  6. نرم افزار هلو آموزشگاهی
انواع نرم افزار هلو

نرم افزار هلو فروشگاهی چیست

پر واضح است که نرم افزار مورد استفاده یک فروشگاه با یک شرکت تولیدی متفاوت است پس فروشگاه ها به راحتی می توانند برای رفع نیازشان از برنامه هلوی فروشگاهی استفاده نمایند.

این نرم افزار در چهار سطح پایه، ساده، متوسط، پیشرفته و پیشرفته دوکاربره عرضه می شود. نرم افزار هلو فروشگاهی در 3 قسمت پایه، متوسط و پیشرفته عرضه شده است که به ترتیب با کد های 10،11،12 و 13 شناخته میشوند.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه که با کد ۱۰ عرضه می شود ابتدایی ترین سطح این نرم افزار است که یک فروشگاه کوچک می تواند با استفاده از آن نیازهای خود را مرتفع نماید زیرا امکانات آن بسیار ساده و ابتدایی می باشد.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو ساده

کد این نرم افزار ۱۱ می باشد و باتوجه به نام آن متوجه می شوید که امکانات ساده یکنرم افزار فروشگاهی را داراست. از جمله این امکانات قیمت پایین آن است و از آن می توان در فروشگاه های معمولی استفاده کرد.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی متوسط

این نرم افزار ظاهر ساده ای دارد و در عین سادگی امکانات پیشرفته ای دارد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه متوسط را می توانید با کد ۱۲ و در فروشگاه های کوچک و بزرگ استفاده نمایید.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته هلو

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته هلو می تواند به راحتی در یک فروشگاه بزرگ و پیشرفته با امکانات عالی پاسخگوی نیازها باشد و به راحتی میتواند گزارشات مالی دقیقی را به شما بدهد.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته دو کاربره هلو

این نرم افزار امکانات استفاده دو کاربر به صورت همزمان را دارد.

اگر قرار است در رستوران به عنوان یک حسابدار مشغول به کار شوید باید نرم افزار های پرکاربرد در این حوزه را بشناسید و بهترین نرم افزار را انتخاب کنید. ما در مقاله نرم افزار حسابداری رستوران بهترین نرم افزار ها در این حوزه را معرفی و با هم مقایسه کرده ایم که شما را برای انتخاب بهترین نرم افزار کمک میکند.

نرم افزار هلو شرکتی چیست

این نرم افزار وقتی مورد استفاده قرار میگیرد که شرکت نیاز به ثبت انواع عملیات حسابداری خود و ثبت تمام گردش های مالی شرکت داشته باشد.

با استفاده از این نرم افزار شما توانایی مدیریت بر تمام امور مالی شرکت را خواهید داشت و می توانید به صورت همزمان هم فرم های امور مالی شرکت را به طور اتوماتیک ثبت نمایید و هم صدور تمام اسناد حرفه ای را انجام خواهید داد.

این نرم افزار نیز مانند فرم فروشگاهی به چند سطح تقسیم می شود که عبارت هستند از:

  • نرم افزار هلو شرکتی ساده
    شرکت های کوچک با استفاده از این نرم افزار می توانند اقدام به تهیه گزارشات مالی خود نمایند.
  • نرم افزار هلو شرکتی متوسط
    این نرم افزار جهت ثبت گزارشات مالی شرکت های متوسط ارائه شده است.
  • نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته
    همان طور که از نامش پیداست برای شرکت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پیشرفته هستند.
  • نرم افزار هلو شرکتی ویژه
    این نرم افزار نیز برای شرکت های کوچک طراحی شده است.
  • نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته دو کاربره
    این نرم افزار جهت حسابداری شرکت هایی است که نیاز به استفاده دو کاربر به صورت همزمان دارند.

نرم افزار هلو آموزشگاهی چیست

این نرم افزار در واقع اموزش کاملی از نسخه های فروشگاهی و شرکتی و تولیدی می باشد که با استفاده از آن می توانید سند زدن و ثبت سند را انجام بدهید.

استفاده از این نرم افزار کاملا مناسب کسانی است که در حال یادگیری انواع نرم افزار های هلو هستند و با استفاده از آن می توانند بیاموزند که چگونه فیش پرینت را تهیه نمایند و بارکد خوان داشته باشند و یا بارکد را چاپ نمایند. در این نرم افزار امکان استفاده از POS بانکی را خواهند داشت و حتی می توانند میزان مالیات را به صورت دقیق محاسبه نمایند.

برنامه هلو برای کامپیوتر

از آن جا که اصولا این نرم افزار برای نصب شدن روی کامپیوتر ها طراحی شده است شما در هنگام خرید آن پکیج نصب را نیز دریافت خواهید کرد و با کمک این پکیج به راحتی می توانید برای نصب کردن آن روی کامپیوتر خود اقدام نمایید.

به این صورت که تمام مراحل به صورت مجزا و کاملا دقیق در این پکیج یاداوری شده است.

در صورتی که نیاز باشد از آن  به صورت دو کاربره استفاده نمایید نمایندگی های شرکت به شما کمک خواهند نمود.

با انتخاب ورژن مورد نظر خود و همین طور رجوع کردن به سایت هلو شما می توانید برنامه رایگان دموی هلو را نیز دریافت کنید و در صورتی که نیاز داشتید می توانید ورژن آموزشگاهی هلو را نیز خریداری و نصب نمایید.

دانلود برنامه هلو

با انتخاب ورژن مورد نظر و پرداخت مبلغ آن به راحتی می توانید اقدام به خرید، دانلود و نصب برنامه حسابداری هلو بنمایید.

حسن دانلود این برنامه نسبت به خرید فیزیکی آن این است که در خرید فیزیکی باید منتظر رسیدن بسته از طریق پیک بمانید.

دانلود نرم افزار هلو برای کامپیوتر

شما می توانید این نرم افزار را از سایت های معتبر حسابداری و خود سایت شرکت هلو دانلود نمایید.

قیمت برنامه هلو

قیمت برنامه هلو در همه جای کشور یکسان است و بهتر است این نرم افزار را از سایت خود شرکت هلو خریداری نمایید.

نرم افزار هلو اندروید

نرم افزار هلو در اندروید یکی از پر مخاطب ترین نرم افزار های حسابداری می باشد. این نرم افزار در جشنواره نرم افزار های موبایل ایران مورد تقدیر قرار گرفته است و همین طور به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردم انتخاب شده است.

این نرم افزار امکانات درج وام و تعریف کلیه اقساط و همین طور یاداوری دوره ای برای اقساط را دارد. نرم افزار هلو در اندروید در محیط اکسل نیز گزارش تهیه می کند.

سوالات متداولنرم افزار هلو چیست؟

نرم افزار هلو یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری است که به صورت رایگان ارائه شده و در انواع فروشگاهی، شرکتی، صنعتی، تولیدی، تحت شبکه و آموزشگاهی برای رسیدگی به امور حسابداری عرضه شده است.کاربرد نرم افزار هلو در حسابداری؟

نرم افزار هلو برای رسیدگی به همه امور حسابداری در بخش های مختلف فروشگاهی، شرکتی، صنعتی و اموزشگاهی و غیره مورد استفاده فرار میگیرد و به همین دلیل شما با یادگیری این برنامه میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.