آموزش اکسل EXCEL رایگان | آموزش 0 تا 100 اکسل بازار کار از مقدماتی تا پیشرفته

اگر به دنبال بهترین مرجع آموزش سریع اکسل هستید و میخواهید بدون هیچ پیش نیازی کار با نرم افزار اکسل را با کمترین هزینه یاد بگیرید این صفحه بهترین منابع آموزشی تخصصی اکسل را در اختیار شما قرار داده است. ما در این صفحه فیلم آموزش اکسل از مقدماتی تا پیشرفته را تهیه کرده ایم که میتوانید با مشاهده این فیلم های آموزشی هرآنچه نیاز بازار کار اکسل است را یاد گرفته و به راحتی از مهارت های کسب شده خود کسب درآمد کنید.

آموزش اکسل

همان طور که میدانید نرم افزار اکسل یکی از نرم افزار های حسابداری پر طرفدار است که با یادگیری این نرم افزار میتوان به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد کرد. روش های مختلفی برای آموزش صفر تا صد اکسل وجود دارد که یکی از راحت ترین روش هایی که میتواند شما را به اهداف تان در مدت زمان کوتاهی برساند آموزش ویدیویی اکسل میباشد.

آموزش اکسل یکی از آموزش هایی است که در آموزشگاه حسابداری آریا تهران به صورت تخصصی تدریس میشود و سرفصل های آموزشی تدریسی مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و هرآنچه نیاز بازار کار نرم افزار اکسل است به شما آموزش داده میشود.

فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته

در این قسمت از صفحه برای آن که شما بتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار آماده شوید فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته را قرار داده ایم. این فیلم های آموزشی اکسل بر اساس نیاز بازار کار آماده شده اند و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مشاهده کامل فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته به عنوان یک حسابدار میتوانید مشغول به کار شوید.

اگر در هر بخش از فیلم های آموزشی سوالی داشتید میتوانید در بخش نظرات، سوالتان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

قسمت اول – محاسبه حقوق پایه در اکسل

قسمت دوم – محاسبه حق اولاد و مزایا

قسمت سوم – محاسبه ساعات کاری

قسمت چهارم – محسابه اضافه کاری

قسمت پنجم – محاسبه مالیات بر حقوق

قسمت ششم – محسابه حق بیمه

قسمت هفتم – محاسبه مالیات به کمک vlookup

قسمت هشتم – محاسبه مالیات به کمک توابع ifو or

آموزش صفر تا صد اکسل

همان طور که میدانید شما با یک سرچ ساده میتوانید به سایت های زیادی که آموزش صفر تا صد اکسل را ارائه میدهند دسترسی پیدا میکنید اما سوالی که مطرح میشود این است که آیا کیفیت تدریس در همه این سایت ها بالاست؟

بهترین آموزش، آموزشی است که شما با خیالی آسوده از این موضوع که تمامی سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما آموزش داده میشود و میتوانید بدون هیچ پیش نیازی کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید. در واقع برای آن که بتوانید یک آموزش باکیفیت پیدا کنید باید تحقیق زیادی کنید تا زمان خود را صرف گذراندن کلاس های بی بازده و بیهوده نکنید.

یکی از بهترین آموزش هایی که میتوانید از آن استفاده کنید آموزش صفر تا صد اکسل به صورت ویدیویی میباشد. شما میتوانید با دانلود فیلم های آموزشی هر مبحث را چندین بار مشاهده کنید و به صورت عمیق مفاهیم آموزشی را یاد بگیرید.

آموزش اکسل مقدماتی

ما در آموزش های خود انواع سطح های آموزشی را در نظر گرفته ایم و برای کسانی که در ابتدای مسیر یادگیری نرم افزار اکسل هستند آموزش اکسل مقدماتی را در نظر گرفته ایم.

البته باید این نکته را بدانید که 60 قسمت فیلم آموزش اکسل که در این صفحه به فروش میرسد شامل آموزش اکسل مقدماتی و آموزش پیشرفته اکسل میباشد و شما میتوانید با مشاهده این فیلم ها صفر تا صد کار با اکسل را یاد بگیرید.

آموزش اکسل پیشرفته

برای کسانیکه کار با نرم افزار اکسل را باد گرفته اند اما میخواهند به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوند و به ارتقا شغلی در این حوزه برسند و سرفصل های بیشتری را یاد بگیرند آموزش اکسل پیشرفته پیشنهاد میشود.

در آموزش پیشرفته اکسل کارآموزان با مباحث تکمیلی بیشتر آشنا میشوند و میتوانند به عنوان یک حسابدار حرفه ای مشغول به کار شوند. البته که برای آموزش صفر تا صد اکسل شما باید هر دو آموزش مقدماتی اکسل و آموزش پیشرفته اکسل را دریافت کنید تا بتوانید با یک رتبه شغلی مناسب مشغول به کار شوید و کسب درآمد بالایی داشته باشید.

آموزش اکسل رایگان

آموزش اکسل رایگان pdf آموزش اکسل به زبان ساده pdf

آموزش اکسل رایگان یکی از موضوعاتی است که توسط کسانی که علاقه مند به یادگیری اکسل هستند جستجو میشود و همه به دنبال آموزشی هستند که با کمترین هزینه آموزش تخصصی اکسل را دریافت کنند.

آموزش اکسل رایگان یکی از مهمترین بخش های آموزش ماست که به این بخش توجه ویژه ای کرده ایم و برای آن که علاقه مندان به یادگیری بتوانند با روند آموزش اساتید ما آشنا شوند این بخش را ترتیب داده ایم.

در آموزش اکسل رایگان ما فیلم های رایگانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید بدون پرداخت کمترین هزینه ای کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

اگر در آموزش رایگان اکسل سوالی برای شما ایجااد شد میتوانید در بخش نظرات سوالتان را مطرح کنید تا اساتید ما رد کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

آموزش اکسل رایگان

آموزش اکسل برای کارهای اداری

یکی از کاربردهایی که نرم افزار اکسل دارد در انجام کار های اداری میباشد که امروزه در همه شرکت ها و اداره جات از این نرم افزار کاربردی استفاده میشود.

پس اگر میخواهید همیشه جایی برای کار داشته باشید و صاحبان مشاغل به دنبال استخدام فرد کاربلدی مثل شما باشند باید آموزش اکسل برای کارهای اداری را جدی بگیرید و آن را جز برنامه های کاری خود قرار دهید.

البته که شما برای ورود به بازار کار حسابداری نیاز است علاوه بر اکسل سایر نرم افزار ها را نیز بلد باشید که نرم افزار هلو نیز یکی از ان ها ست.

پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام کار های اداری نرم افزار اکسل و مهارت های هفتگانه را آموزش ببینید تا بتوانید با قدرت در این عرصه ظاهر شوید و کسب درآمد از مهارت های کسب شده خود داشته باشید.

سوالات متداولآموزش اکسل رایگان آموزشگاه حسابداری آریا تهران شامل چیست؟

در این صفحه تعدادی فیلم آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته رایگان قرار داده ایم. سرفصل های آموزشی مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور است و شما میتوانید برای آموزش پیشرفته اکسل ادامه فیلم های آموزشی را با کمترین هزینه خریداری کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.